20 креативни продуктови опаковки

Казват, че опаковките са комбинация между наука, технология и изкуство. Последния елемент става все по-интересен в последните години. Първоначално проектирано за защита на продукта, опаковането му започва да бъде нова ниша за хората на изкуството.

Вижте тези подбрани 20 невероятни опаковки – до колко биха ви повлияли на решението за закупуването им по време на пазар?

1. Оригами бира

Предварително нагънатия етикет залага на това, че много хора, особено по-нервните, започват да чоплят и мачкат етикетите на бирените бутилки. Оригами етикета използва тази тяхна нужда, като я насочва в нещо конструктивно. Ако се следват прегъвките на етикета, може да се направи красиво цвете. Дизайнерът на този етикет е Клара Линдстен.

2. DFP.com: По-силно

Има два вида пляскане – този в секса и този при бутилките от кетчуп. Компанията „Dressing for Pleasure“, която специализирана в производството от секси дрешки до садо-мазо аксесоари, свързва тези два свята, като поставя лепенки върху дъната на бутилките от кетчуп. Така се предизвикват съвсем ново чувство, докато удряте бутилката, за да задоволите глада си.

3. Fit Buns – фитнес хлебчета

Пълнозърнестите хлебчета „Fit Buns“ представляват обединените сили на местна хлебопекарна и фитнес зали. Във всяка опаковка хлебчета има безплатен купон за посещение на фитнеса от веригата „Fitness Academy“. Резулатът: 2996 пакета продадени още през първия месец. 658 човека се възползват от купоните, 217 си купуват членски карти. Така фитнес центровете увеличили клиентите си с 25%. Fit Buns бележат 115% възвръщаемост на инвестицията. Голямо браво на украинската рекламна агенция МЕХ.

4. Гномски хляб

5. Моливи от пармезан

Вземете един пармезанов молив, подострете го с включената острилка и вече имате вкусен и пресен прамезан на салатата си. Няма по-лесен и забавен начин за декориране на храната. Тук опаковката играе много важна роля – освен че по „молива“ има разделения докъде трябва да се остри за една порция, всяко деление показва колко калории се съдържат в него. Тази опаковка е дело на немската рекламна агенция KOREFE.

6. Хляб в подкрепа на борбата против рак на гърдата

Kohberg е най-големият хлебопроизводител в Дания. Фирмата е и най-големия спонсор на Датското общество за борба с рака в тяхното годишно събитие против рак на гърдата. Kohberg дарява част от печалбата си за тази кампания. Идеята на фирмата е била чрез опаковката да привлече повече внимание към идеята на кампанията.

7. Кутия за пица на Colgate Max Night

За да рекламира новата си серия пасти за зъби Colgate Max Night, от фирмата снабдили местните пицарии със специални кутии за пица за доставките им по домовете. Вътрешността на кутията наподобява устна кухина. Съобщението гласи хората да използват Colgate Max Night след като вечерят, за да се събудят със свеж дъх на сутринта.

8. Clearasil – стискай

Clearasil е специален фармацефтичен гел, предназначен за борбата с акнето. Използва се масово от тийнейджъри в пубертета. Затова и опаковката му е доста актуална за целевата аудитория на продукта.

9. Нови чаши на Кока-Кола

10. Празничния дънер на Cole & Weber United

Какво по-хубаво в студените месеци да седнеш пред камина с хубаво вино до теб. От Cole & Weber United обединяват това чувство, като използват качествени цепеници като кутия за вината си.

11. Green Berry Tea

12. Водоустойчиви часовници в плик с вода

Вярваме в това, което виждаме. Максималната прозрачност в опаковката на часовниците на Festina показва пълна увереност в продукта им. Часовникът им Festina Profunda се продава в плик с дестилирана вода. С тази визуална демонстрация на издръжливост, клиентът лесно може да бъде убеден, че става въпрос за високо качество.

13. Vonnegut Dollhouse: опаковка на CD

Vonnegut Dollhouse е една от новите групи на независимата ванкувърска сцена.

14. St.Stephen – аксесоари за коса

В днешно време конкуренцията при аксесоарите за коса е висока. Най-популярните продукти на фирмата St. Stephan са фибичките и ластиците за коса. Затова и са се постарали да се отличават от всички останали на пазара. Акцент е функционалността на фибите, с помощта на които могат да се правят различни прически.

15. Буркани с мармалад в плодови форми

16. Хавлиите Kirei

Целта на хавлиите е да чистят. За да се подсили това внушение, хавлиите са пакетирани като гумичките на моливи. Могат да се продават по единично или като комплект в различни цветове.

17. Салфетки на планината Фуджи

18. Fazer Vilpuri – сухарчета

19. Четки с мустаци

Тази хумористична опаковка предлага интересно представяне на две четки, опаковани с картон.

20. Чантата с празния стомах

Чантите на „City Harvest“ показват с какво ще напълните стомаха си още по време на пазара.


[fbcomments]